newsland26

newsland26

????? ??? ? ???? ?? ?????? ??????????

همان طور که می‌دانید اینستاگرام قابلیت‌های بسیار زیادی دارد که یکی از مهمترین آنها استوری است. اگر شما فعالیت مستمری در اینستاگرام دارید و در طول روز زمان زیادی را در این شبکه اجتماعی پرمخاطب می‌گذرانید. حتماً از اهمیت استوری اینستاگرام و ویژگی‌هایش باخبرید. همانطور که می‌دانید در استوری اینستاگرام به راحتی می‌توان بر روی عکس‌ها با فونت‌های مختلف مطلبی نوشت. مطمئناً شما هم در استوری‌های دوستان و فالوورهای خود نوشته‌های رنگی با فونت‌های متفاوت را دیده‌اید.

نحوه ی تغییر رنگ و فونت در استوری اینستاگرام

شاید شما هم به ساختن چنین استوری‌هایی علاقه داشته باشید و می‌خواهید که در استوری‌های خودتان متن‌هایی با رنگ‌ها و فونت‌های مختلفی را بسازید. به طور کلی اینستاگرام به عنوان یکی از شبکه‌های پرطرفدار مجازی که کاربران بسیار زیادی هم دارد این قابلیت را برای کاربرانش فراهم آورده است. همچنین کاربران هم به راحتی می‌توانند از این قابلیت جذاب و کاربردی اینستاگرام استفاده کنند. هر کسی که در اینستاگرام فعالیت دارد با توجه به سلیقه خود می‌تواند متن‌های جذابی را با فونت‌ها و نوشته‌های رنگی به وجود آورد.

 

به دلیل اینکه کاربران اینستاگرام به استوری توجه زیادی می‌کنند همه در تلاشند که بتوانند محتوای جذاب‌ تری تولید کنند. همچنین بعد از کیفیت تصویر در استوری، دومین چیزی که سبب جلب توجه کاربر می‌شود متنی با رنگ‌های زیبا و فونت‌های متنوع است. ما در این مقاله می‌خواهیم راجع به تغییر فونت و رنگ و سایز نوشته‌های اینستاگرام صحبت کنیم. اگر شما هم قصد دارید که از این قابلیت کاربردی اینستاگرام استفاده کنید پس همراه ما باشید.

فهرست

تغییر فونت در استوری اینستاگرام

آیا راجع به اینکه چه فونت‌هایی در استوری اینستاگرام وجود دارد هنوز چیزی نمی‌دانید؟ باید به شما بگوییم که در استوری اینستاگرام برای تغییر فونت 9 استایل متفاوت وجود دارد. یعنی شما برای اینکه نوشته‌های خود را زیباتر کنید می‌توانید از 9 فونت موجود در استوری استفاده کنید. البته به این نکته توجه کنید که به کار بردن هر فونتی در استوری اینستاگرام شرایط مخصوص به خودش را دارد.

با توجه به ویژگی‌هایی که هر کدام از فونت‌ها دارند، در شرایط مختلفی از هر یک از آنها استفاده می‌شود. یک سری از این فونت‌ها برای خانم‌ها جذابیت دارد در حالیکه از نظر آقایان این فونت‌ها اصلا جالب نیستند.

فونت classic

فونت کلاسیک در استوری اینستا

وقتی که شما بخواهید در استوری خود یک نوشته بنویسید اولین فونتی که به صورت پیش فرض در استوری اینستاگرام وجود دارد فونت کلاسیک است. این فونت در لیست تغییر فونت اینستاگرام هم وجود دارد‌. حال ما در ادامه می‌خواهیم راجع به 8 فونت دیگر استوری اینستاگرام صحبت کنیم.

فونت Modern

فونت مدرن در استوری اینستاگرام

اگر شما منوی فونت‌ها را باز کنید در ردیف دوم یعنی دقیقا بعد از فونت کلاسیک، فونت مدرن برای شما نمایش داده شده است. فونت مدرن در حقیقت یک فونت رسمی است. همچنین اگر کسی بخواهد یک استوری رسمی بگذارد حتماً باید از این فونت استفاده کند. فونت مدرن نسبت به فونت کلاسیک کمی بزرگتر است. در اکثر کشورهایی که زبان آنها انگلیسی هست معمولاً از این فونت برای متون رسمی استفاده می‌کنند.

در حقیقت فونت مدرن برای یک متن انگلیسی یک فونت قابل قبول به حساب می‌آید. البته اکثر فارسی ‌زبانان از این فونت به علت بهینه سازی نشدن آن استفاده نمی‌کنند. اگر می‌خواهید بازخورد و تعامل کاربران را با این فونت ببینید حتماً باید آن را یک بار در استوری خود استفاده کنید.

این فونت کمی حالت Bold دارد و بسیاری از افراد به خاطر همین ویژگی به این فونت علاقه‌مندند. به همین دلیل فالوورهای شما، در حین دیدن و خواندن استوری خسته نمی‌شوند. اگر شما صاحب یک پیج تجاری و کسب و کاری هستید توصیه می ‌کنیم که برای نوشته‌های استوری خود حتماً از فونت مدرن استفاده کنید.

فونت Neon

فونت نئون در استوری اینستا

اگر وارد قسمت تغییر فونت‌های استوری شوید، بعد از فونت مدرن و کلاسیک، فونت Neon وجود دارد. این فونت را معمولاً برای نوشتن متن‌های غیر رسمی استفاده می‌کنند. فونت نئون از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. با استفاده از این فونت اطراف نوشته شما براق می‌شود و در حقیقت نوری در حاشیه آن ایجاد می‌شود.

اکثر خانم‌ها برای جذب مخاطب از این فونت استفاده می‌کنند. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که اکثر فالوورهای شما را خانم ‌ها تشکیل می‌دهند، حتماً از این فونت استفاده کنید. در این صورت کاربران بسیار زیادی را جذب استوری خواهید کرد. به طور کلی پیج‌هایی که در زمینه‌ی لوازم آرایش، لباس زنانه فعالیت می‌کنند، باید از این فونت استفاده کنند. به دلیل اینکه بیشتر فالوورهای این پیج‌ها، خانم‌ها هستند.

یک سری از صفحات سرگرمی هم از این فونت در استوری‌های خود استفاده می‌کنند. به دلیل اینکه هم تعامل خودشان را با کاربر بیشتر کنند و هم به جذابیت استوری خود اضافه کنند.

فونت Typewriter

فونت تایپ رایتر در استوری اینستاگرام

فونت بعدی که به معرفی آن خواهیم پرداخت، فونت Typewriter است. این فونت به عنوان ریزترین فونت استوری اینستاگرام شناخته شده است. از این فونت معمولاً برای متن‌های عمومی بسیار حرفه‌ای استفاده می‌‎کنند. این فونت علاوه بر سادگی از جذابیت خاصی برخوردار است.

همچنین این فونت برای نوشتن متون مختلف یک انتخاب درست به حساب می‌آید. اگر شما ادمین یک صفحه شخصی هستید حتماً در استوری اینستاگرام خود از این فونت استفاده نمایید. به دلیل اینکه کاربرد این فونت در متن‌های فارسی هم بسیار زیاد است. همچنین متن‌هایی که با این فونت نوشته می‌شوند بسیار خوانا هستند. به طور کلی اگر کاربران از فونت کلاسیک استفاده نکنند معمولاً به سراغ فونت Typewriter می‌‌روند.

فونت Strong

اگر قصد دارید که توجه کاربر را برای نوشتن تیتر و موضوعات مهم خود جلب کنید، حتماً از فونت Strong استفاده کنید. این فونت نسبت به فونت‌های دیگر استوری اینستاگرام کمی درشت‌تر است و معمولاً برای متن‌های مهم استفاده می‌شود. پس اگر می‌خواهید که در استوری خود متن مهمی را بنویسید و به دنبال فونت مناسب می‌گردید حتماً باید فونت Strong را انتخاب کنید.

به طور کلی افرادی که صفحات کسب و کاری تجاری دارند معمولاً برای اطلاع رسانی و بازاریابی محصولات خود، از این فونت استفاده می‌کنند.

اگر شما از این فونت در پیج‌های خود استفاده کنید قطعا نظر کاربران را جلب خواهید کرد. فونت Strong جزء فونت‌های برجسته و درشت به حساب می‌آید. همچنین به خاطر اینکه این فونت مقداری Italic است کاربران بسیار زیادی را ترغیب می‌کند که از آن استفاده کنند. معمولاً در متن‌های کوتاه و یا تیترها از این فونت استفاده می‌کنند.

اگر شما می‌‌خواهید متن‌های طولانی تری بنویسید به هیچ عنوان از این فونت استفاده نکنید. به خاطر اینکه فالوورهای شما از خواندن متن خسته می‌‌شوند. اگر شما قصد دارید که تعامل خودتان را با کاربران بیشتر کنید حتماً از این فونت استفاده کنید. شما به راحتی می‌توانید فونت‌های استوری اینستاگرام را به طور ترکیبی با هم استفاده کنید و یک متنی زیبا تولید کنید. به عنوان مثال برای نوشتن تیترها می‌توانید از فونت Strong و برای نوشتن توضیحات از فونت کلاسیک استفاده نمایید.

فونت Kooky

برای ساخت این فونت از طنز الهام گرفته شده است. استفاده از این فونت مناسب افرادی است که جوان و بازیگوش هستند و یا افرادی که قلم طنز آمیز یا طعنه آمیز دارند. همچنین این فونت برای کسب و کارهایی که محصولاتشان را برای فروش در اینستاگرام گذاشته‌اند نیز مناسب است.

فونت Chic

برای ساخت این فونت از مجلات الهام گرفته شده است. این فونت احساس تحریر به نویسنده می‌دهد و برای افرادی که می‌خواهند تیتر مقاله ای را در استوریشان منتشر کنند مناسب است. همچنین این فونت برای ساخت مارک‌های مدرن، زیبا و شیک مناسب است. و به خاطر داشتن حالت Italic، از نظر کاربران جذابیت بالایی دارد.



02/06/2021
0 Poster un commentaire

Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour